10 група. Тема: машини і механізми для малярних робіт


Пересувні малярні станції
Використання машин і механізмів для виконання деяких окремих малярних операцій в цілому позитивно вплив ртість будівництва, поліпшує працю робітників тощо. Проте, щоб ефективно використовувати ає на технологічний процес опорядження споруд: скорочує строки і знижує собіва малярні машини і механізми, треба забезпечувати такий фронт робіт, який би дав змогу застосовувати машини безперервно. Використання машин на окремих етапах виробництва не вирішує питання комплексної механізації робіт, при якій всі технологічні операції, починаючи від приготування малярних сумішей і до остаточного фарбування поверхонь, повинні виконуватись за допомогою механізмів. Цю проблему деякою мірою вирішує застосування пересувних малярних станцій. Вони устатковані механізмами для переробки фарбувальних сумішей і виконання майже всіх видів малярних робіт. Станцію обладнують у критому автопричепі, що дає змогу перевозити її з одного будівельного об'єкта на інший. Для експлуатації станції в зимовий період стіни обладнують шаром теплоізоляційного матеріалу (оргалітом, скловатою тощо) або роблять подвійними, заповнюючи проміжки шлаковатою або перлітом. Водопровідні труби і матеріальні шланги, що знаходяться між станцією і будинком, у цьому випадку також обкладають шаром теплоізоляційного матеріалу.
На об'єкті станцію підключають до водопровідної та електричної мереж і вводять у дію. Можливість переміщати устатковану станцію усуває потребу монтувати і демонтувати устаткування, що прискорює процес виконання робіт. Застосування пересувних малярних станцій підвищує ступінь механізації малярних робіт до 65 %, а в деяких випадках — навіть до 80 %.
Пересувні малярні станції здебільшого обладнують в потужних будівельних організаціях з великими обсягами опоряджувальних робіт. Тому й станції відрізняються одна від одної видами машин і механізмів, що застосовують для приготування сумішей і подачі їх на поверхи, а також розміщенням їх в автопричепі. Для оснащення станцій використовують машини заводського виготовлення потрібної продуктивності. На поверхи суміші транспортують діафрагмовими розчинонасосами або гвинтовими насосами. Серійно випускають лише дві пересувні малярні станції: СО-115 і CO-188.
Малярна станція СО-115  призначена для приймання напівфабрикатів, приготування і транспортування малярних сумішей на поверхи, а також нанесення їх на поверхні, її можна використовувати на будь-яких об'єктах будівництва за умови, що об'єкт забезпечений електроенергією і водою. Станція має вигляд критого кузова (вагончика), встановленого на чотириколісному автопричепі. У передній частині кузова зроблений відсік з двостулковими дверима. З внутрішнього боку дверей у вертикальнЬму положенні зафіксована відкидна площадка, яку під час роботи станції повертають на 90° у горизонтальне положення (при відчинених дверях) Вона є додатковою площею для розміщення матеріалів або обладнання. Для входу в вагончик користуються приставною драбиною. З обох боків кузова влаштовані багажники, в яких можна зберігати малярний інструмент, шланги тощо.
У комплект обладнання малярної станції входять: два малярних агрегати CO-154, дві компресорні установки СО-7Б, фарботерка СО-116А, вібросито СО-130А, два дозатори, клеєварка, завантажувальник, електроводонагрівач, електрокалорифер, фарбонагнітальний бачок СО-12А, фарборозпилювачі, вудка, шланги та різні запасні деталі для ремонту машин і механізмів. 
За допомогою малярної станції можна скомпонувати три технологічні лінії: клейових ґрунтовок і фарбувальних сумішей, клейових і олійних шпаклівок, олійних фарбувальних сумішей.
Технологічна лінія для приготування і подачі на робочі місця клейових грунтовок і фарбувальних сумішей  складається з малярного агрегату, розподільника, вудок безкомпресорного розпилення  і матеріальних шлангів. Усі компоненти малярної суміші (крейду, пігменти і попередньо приготовлений в клеєварці розчин клею) завантажують у бункер змішувача фарбувального агрегату і перемішують 3—5 хв. Після цього суміш крізь шиберний отвір випускають на вібросито, де вона переціджується і за допомогою гвинтового насоса подається у вудки.
Аналогічно діє технологічна лінія подачі шпаклівок , які розпилюються пневматичне, тому до вудок підключають повітряні шланги 8, що йдуть від компресорної установки 5.
В технологічну лінію подачі олійних фарбувальних сумішей  входять: фарбонагнітальний бачок 6, компресорна установка, фарборозпилювач 7, матеріальні і повітряні шланги. Вихідні матеріали спочатку перетирають на фарботерці і переціджують на віброситі. Готову суміш поміщають у фарбонагнітальний бачок і, підключивши шланги, починають фарбувати поверхні.
Малярну станцію встановлюють поблизу тієї частини будинку, в якій будуть виконуватись опоряджувальні роботи. Підключають її до електро- і водопровідної мереж. Монтують системи транспортування готових матеріалів відповідно до видів робіт, які виконують на даному об'єкті. Після перевірки справності всіх машин і механізмів, герметичності з'єднань вузлів трубопроводів приступають до роботи.
Технічна характеристика малярної станції СО-115
Продуктивність, м2/год, по:
водних фарбувальних сумішах 520
олійних « « 260
шпаклівках 390
Загальна потужність електродвигунів, кВт 38
Відстань, на яку подаються суміші, м:
по горизонталі 120—140
по вертикалі 40—50
Кількість ліній, що працюють одночасно 3
Габаритні розміри, мм:
довжина 7000
ширина 2500
висота 3600
Маса, кг 5850.


Немає коментарів:

Дописати коментар